نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1487
-
الف
+

رقابت شش آوازخوان برگزیده مسابقه نواهنگ را از آی فیلم 2 تماشا کنید

مرحله شش بهترین مسابقه «نواهنگ» روز جمعه 5 حمل (فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 به گزارش آی فیلم 2، قسمت هفتم رقابت حساس آوازخوان های مهاجر افغانستانی در ایران در قالب مرحله شش بهترین فصل دوم مسابقه «نواهنگ» شامگاه جمعه 5 حمل (فروردین) 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این مرحله، یک تن از هفت بهترین نواهنگ، حذف می شود و سایر آوازخوانان وارد مرحله رقابت شش بهترین خواهند شد.

در قسمت قبلی این برنامه «احمدمختار نیکیار»، «حمیدکریمی»، «نوید محمدی»، «داوین نیکزاد» ، «علی عمر»، «محمدرضا قربانی» و «محمدرضا احمدی» به عنوان هفت نفر برگزیده هیئت داوران رقابت کردند که در ابتدای برنامه پیش رو یک تن از آنان حذف می شود.

تا کنون از ده بهترین این مسابقه «شایان محمدی»، «احمد پاکدل» و «عبدالقدیر سعیدی» حذف شده اند.

«آرش بارز» آوازخوان جوان و نام آشنای افغانستان، «مهدیار حبیبی» آوازخوان، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و «عارف جعفری» خواننده و آهنگ‌ساز افغانستانی داوران این رقابت استعداد یابی هستند.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده صد تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

لازم به ذکر است، همزمان با نشر مسابقه نواهنگ از طریق نشرات رسمی شبکه آی فیلم 2 بر روی ماهواره های یاهست و بدر، این برنامه از طریق وبسایت و صفحات رسمی شبکه در اینستاگرام، فیسبوک و ... نشر خواهد شد.

 فصل دوم این برنامه تلویزیونی جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن نواهنگ در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس instagram.com/navahang.ifilm2 در صفحه عضو شده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم، لذت ببرید.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر